Onze meest gestelde vragen

Email Support

Klantenservice email

contact@kortingopjekoffie.nl

Phone Support

Klantenservice

+31 (0)781 00 31

Indien u niet het antwoord kunt vinden dat u zoek, stuurt u dan een mail naar contact@kortingopjekoffie.nl

Voordeel bundels

cupsenbeans.nl werkt met voordeel bundels. Wij hebben voor u de meest voordelige bundels gemaakt. Hoe meer items in een bundel, hoe lager de prijs per item. U kunt producten uiteraard ook per stuk bestellen, zodat u zelf kunt bepalen hoeveel stuks u wilt als het aantal niet overeenkomt met een bundel. U bent daardoor niet gebonden aan een bepaald aantal stuks. 

Selecteer de bundel die u wenst en voer het aantal bundels in dat u wenst. Plaats deze in de winkelmand en reken af of winkel nog even verder. 

Gebruik kortingscodes

Heeft u een cupsenbeans cadeau- of waardebon ontvangen?

Deze kunt u verzilveren door de kortingscode in te voeren in uw winkelwagen. Ga naar uw winkelwagen en vul de code in het daarvoor bestemde vak. Klik in uw winkelwagen op "voeg toe". U ziet nu dat de korting verwerkt is. 

Belangrijk om te weten 

  • De cupsenbeans kortingscodes zijn alleen inwisselbaar op het assortiment van kortingopjekoffie.nl
  • U kunt per bestelling maximaal één code verzilveren.
  • Een code is niet toe te passen in combinatie met andere codes of promoties
  • Iedere kortingscode is een keer per klant/adres inwisselbaar, tenzij anders aangegeven.
  • De codes zijn niet inwisselbaar op reeds geplaatste bestellingen en zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Uw vouchercode is geldig tot en met de vermelde einddatum.
  • Kortingscodes kunt u niet inzetten op cadeaubonnen.

Gaat er iets mis? 

Lukt het niet om een code of bon te verzilveren, controleer dan: 

  • of een andere actie al is geactiveerd.
  • of de kortingscode nog geldig is;
  • of er geen bepaalde voorwaarden vermeld zijn in de email of op de bon;
  • of u de kortingscode niet eerder ingewisseld heeft;
  • of u de code correct heeft ingevuld, cijfers kunnen soms op letters lijken en andersom. Houd hier rekening mee.  

U kunt maximaal één kortingscode gebruiken per transactie. Het is dus niet mogelijk om meerdere kortingscodes toe te passen danwel in combinatie te gebruiken met een door cupsenbeans .nl aangeboden kortingsactie op de site. Indien bijvoorbeeld een 100% korting op een product wordt aangeboden op de site en u gebruik maakt van deze aanbieding, dan is het niet mogelijk om een extra kortingscode toe te laten passen. 

Account

Het is ook mogelijk om als gast te bestellen. U volgt de stappen voor het afronden van uw bestelling. Uiteraard dient u wel uw gegevens op te geven waar we uw bestelling heen sturen. De optie om een account aan te maken, laat u in dat geval leeg. 


Het aanmaken van een account heeft wel voor u. Zo kunt u uw eerdere bestellingen terug zien en deze weer eenvoudig opnieuw bestellen. 

Mijn Koffie account is een persoonlijke omgeving. Je regelt hier zelf je zaken. Met één druk op de knop kun je bijvoorbeeld:

  • Je adresgegevens wijzigen en toevoegen
  • Bestellingen terugzien
  • Eerder bekeken produten terugzien
  • Zelfde bestellingen eenvoudig herplaatsen en eventueel aanpassen

En er is meer! Log snel in via het inlogformulier om toegang te krijgen tot jouw pagina. 

Bestellen

Bestellen is heel eenvoudig via onze website.

Plaats de gewenste koffie in uw winkelwagen 

  • Ga naar de koffie van uw keuze en klik op de knop 'in winkelwagen'. Na het selecteren van de koffie kunt u op ‘verder winkelen’ klikken.
  • Heeft u alle producten van uw keuze in de winkelwagen gelegd, dan gaat u naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Hier kunt u eventueel nog het aantal wijzigen of een kortingscode invoeren. Alle bedragen zijn inclusief BTW.

Stap 1 – Kies hoe u wilt bestellen 

  • Kies voor bestellen met of zonder account.
  • Heeft u al een account, dan kunt u inloggen met uw gegevens. U komt in uw eigen account omgeving. Hier kunt u o.a. ook al eerder geplaatste bestellingen inzien en eventueel opnieuw bestellen.

Stap 2 – Vul uw gegevens in 

  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij cupsenbeans.nl? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
  • Wilt u uw koffie laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer de gewenste gegevens in.

Stap 3 – Maak een account aan (optioneel) 

  • Mocht u nog geen account hebben, dan kunt dit doen via Aanmelden of door aan te vinken dat u een wachtwoord wilt ontvangen.
  • Geef onderaan de pagina het gewenste bezorgmoment door PostNL door. 
    Let op: Mocht u al een account hebben of wilt u geen account aanmaken, dan dient u dit veld leeg te laten anders kunt u de bestelling niet versturen.

Stap 4 – Kies uw betaalmethode 

  • Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen: direct betalen met iDEAL, creditcard, Paypal of achteraf betalen via Klarna. Daarnaast kunt u bij ons ook de Koffiecadeaukaart inwisselen.
  • Heeft u een kortingscode? Dan heeft u ook hier de optie deze in te voeren. 

Stap 5 – Rond uw bestelling af 

  • Indien gewenst kunt u hier nog een opmerking plaatsen met betrekking tot de bestelling
  • Klik op de knop 'Bestelling versturen' om uw bestelling te voltooien.
  • U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Succes en alvast bedankt voor uw bestelling!  

U kunt een bestelling die u eerder gedaan heeft, eenvoudig opnieuw bestellen. Hiervoor logt u in op MijnKoffie account. Daar selecteer u de order en kiest voor herplaatsen. U kunt de order eventueel nog aanpassen aan uw wensen. 

Het is niet mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Wij werken uitsluitend met verzending in samenwerking met PostNL. 

Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat u zo snel mogelijk van uw koffie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 085 - 6000 555 of stuur een email naar contact@cupsenbeans.nl.

Voor levering in Nederland en België kunt u vrij van verzendkosten bestellen mits het orderbedrag € 35,- is. Is uw order bedrag lager, dan betaalt u verzendkosten. Deze bedragen € 4,99 voor verzending in Nederland en € 6,99 voor België. 

Voor levering naar Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje en Zweden bedragen de verzendkosten € 19,50. Voor levering naar de overige Europese landen bedragen de verzendkosten € 25,00

Het kan voorkomen dat de site aangeeft dat een bundel op voorraad is, maar dat niet uw volledige bestelling in één keer geleverd kan worden. Dat is uiteraard erg vervelend. In dat geval zullen wij de nalevering op onze kosten verzorgen. Veel van onze producten zijn weer snel op voorraad om versheid te garanderen. 

Indien een product niet voorradig is, kunt u deze evengoed bestellen als pre-order. Zodra het verse product dan binnen is, wordt deze direct uitgeleverd. Wij zullen u informeren over de verwachtte levertijd. U kunt eventueel een alternatief product kiezen of uw bestelling annuleren indien de levertijd te lang duurt voor u. 

Ja, alle prijzen zijn inclusief btw tenzij anders vermeld. Voor koffie en thee is het laag btw tarief van toepassing. 

Nadat u uw bestelling heeft afgerond en de bestelling in ons magazijn is verwerkt, ontvangt u een email met een track&trace code van PostNL. Met deze code kunt u de levering van uw bestelling volgen. 

Indien u niet aanwezig bent als het pakket wordt bezorgd, zal PostNL deze bij de buren aanbieden. U ontvangt dan een bericht dat het pakket is afgeleverd en op welk adres. 

Betalen

Cupsenbeans.nl biedt diverse mogelijkheden om uw bestelling te betalen:

  • IDeal
  • Meastro 
  • American Express Credit Card
  • Visa Credit Card
  • Mastercard Credit Card
  • Klarna achteraf betalen
  • PayPall
  • Mr. Cash
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Shoppy Pay

Indien u beschikt over een kortingscode, kunt deze op eind bij de checkout invoeren in een daarvoor bestemde locatie. De voorwaarden voor het gebruik van een code zijn:

  • De code dient geldig te zijn
  • Er kan maximaal één code gehanteerd worden

Indien u vragen heeft over een code, neemt u dan contact op met ons. 

Wil je een factuur van je bestelling ontvangen? Stuur een mail naar contact@cupsenbeans.nl en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk je factuur ontvangt.

Bezorgen

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en uw bestelling is in ons magazijn vewerkt, ontvangt u een link met een track&trace code van PostNL. Deze kunt u hier volgen. 

Indien er niemand aanwezig op het moment dat het pakket wordt aangeboden op het door u opgegeven aflever adres, zal het pakket in eerste instantie bij de buren worden aangeboden. Indien de buren het pakket niet aannemen, zal het pakket bij een PostNL afleverpunt worden achtergelaten. U ontvangt hierover dan bericht. 

cupsenbeans.nl werkt samen met PostNL voor de bezorging van uw bestelling. U kunt uw bestelling nog tot uiterlijk 22.00 uur op werkdagen aan ons doorgeven om nog dezelfde dag verstuurd te worden. PostNL streeft naar volgende dag levering, maar vanwege drukte bij PostNL kan dit niet worden gegarandeerd. U ontvangt een track&trace code om uw zending te volgen. 

Hoewel wij onze uiterste best doen om uw bestelling tijdig en op een correcte wijze bij u thuis af te leveren, kan er wel eens wat fout gaan. Heeft u desondanks de verkeerde koffie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk de juiste koffie in huis heeft.

Wij leveren uw koffie in heel Europa. Let wel op de verschillende verzendtarieven. Uitsluitend voor levering in Nederland en België hanteren wij franco levering bedragen van respectievelijk € 35,- en € 50,-. Voor alle overige landen wordt ten alle tijde verzendkosten in rekening gebracht. 

Voor levering naar Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje en Zweden bedragen de verzendkosten € 19,50. Voor levering naar de overige Europese landen bedragen de verzendkosten € 25,00

Retourneren

Ben je niet tevreden over een van onze producten of is iets toch niet naar wens? Dat vinden wij uiteraard erg jammer, maar is geen probleem! We hanteren een niet goed, geld terug-garantie. Daarmee kun je de bestelling retourneren en je geld terug ontvangen. Zelfs als de verpakking al geopend is. Hoe dat werkt? Dat lees je hieronder.


Hoe retourneer ik?

  • Stuur ons een mailtje via contact@cupsenbeans.nl, en laat ons weten dat je iets wilt retourneren. Wij stellen het op prijs indien u daarbij vermeld om welke order het gaat en wat eventueel de reden is. 
  • Vul het retourformulier dat u van ons ontvangt in, en voeg hem toe aan de retourzending.
  • U kunt ook de producten retourneren zonder voorafgaande melding. Stuurt u in dat geval de producten retour naar o.v.v. het bestelnummer: 

cupsenbeans.nl

Vrijewade 16

3439 16 Nieuwegein

Wat zijn de voorwaarden?
Retourneren mag binnen maximaal 14 dagen nadat je je bestelling ontvangen hebt. Er mag niet meer dan 5% uit een koffie- of theeverpakking gehaald zijn om een volledige vergoeding te ontvangen. Wij beschouwen 5% (5-10 koppen koffie/thee) als voldoende hoeveelheid om het product te beoordelen - de geretourneerde verpakking(en) worden nadat we ze ontvangen hebben gewogen. Indien de hoeveelheid uit de verpakking hoger is dan de 5%, dan heeft u geen recht meer op een vergoeding. Ongeopende verpakkingen worden volledig vergoed. Indien u slechts een deel van uw totale bestelling retour stuurt, dan worden de eventuele kosten die voor levering in rekening zijn gebracht niet teruggestort.

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie."


Verzendkosten retourneren

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourneren kan alleen als je een bestelling hebt geplaatst via de website cupsenbeans.nl

Het is mogelijk om de gehele bundel te retourneren. 


Hoe retourneer ik?

  • Stuur ons een mailtje via contact@cupsenbeans.nl. wij sturen u dan een retourformulier.  
  • Vul het retourformulier dat u van ons ontvangt in, en voeg hem toe aan de retourzending. 
  • U kunt ook direct producten retour sturen zonder vooraankondiging naar onderstaand adres onder vermelding van uw naam, adres, ordernummer en reden van retour. 

Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.

Er mag niet meer dan 5% uit een koffie- of theeverpakking gehaald zijn om een volledige vergoeding te ontvangen. Wij beschouwen 5% (5-10 koppen koffie/thee) als voldoende hoeveelheid om het product te beoordelen - de geretourneerde verpakking(en) worden nadat we ze ontvangen hebben gewogen. Indien de hoeveelheid uit de verpakking hoger is dan de 5%, dan heeft u geen recht meer op een vergoeding. Ongeopende verpakkingen worden volledig vergoed. Indien u slechts een deel van uw totale bestelling retour stuurt, dan worden de eventuele kosten die voor levering in rekening zijn gebracht niet teruggestort. 


Verzendkosten retourneren

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourneren kan alleen als je een bestelling hebt geplaatst via de website cupsenbeans.nl

Retour adres:

cupsenbeans.nl

Vrijewade 16 

3439 PB Nieuwegein

Is het mogelijk om slechts één of een paar producten te retourneren van een bundel? Ja dat is mogelijk alleen indien het product beschadigd is aangekomen of over de houdbaarheid datum is. Het is niet mogelijk om slechts één item van een bundel te retourneren indien de koffie niet naar uw smaak is. Bijvoorbeeld in de situatie dat u een proefpakket heeft besteld met 4 verschillende soorten koffies. 


Hoe retourneer ik? 

  • Stuur ons een mailtje via contact@kortingopjekoffie.nl. wij sturen u dan een retourformulier.  
  • Vul het retourformulier dat u van ons ontvangt in, en voeg hem toe aan de retourzending. 
  • U kunt ook direct producten retour sturen zonder vooraankondiging naar onderstaand adres onder vermelding van uw naam, adres, ordernummer en reden van retour. 


Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. 

Er mag niet meer dan 5% uit een koffie- of theeverpakking gehaald zijn om een volledige vergoeding te ontvangen. Wij beschouwen 5% (5-10 koppen koffie/thee) als voldoende hoeveelheid om het product te beoordelen - de geretourneerde verpakking(en) worden nadat we ze ontvangen hebben gewogen. Indien de hoeveelheid uit de verpakking hoger is dan de 5%, dan heeft u geen recht meer op een vergoeding. Ongeopende verpakkingen worden volledig vergoed. Indien u slechts een deel van uw totale bestelling retour stuurt, dan worden de eventuele kosten die voor levering in rekening zijn gebracht niet teruggestort. 

Verzendkosten retourneren

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourneren kan alleen als je een bestelling hebt geplaatst via de website kortingopjekoffie.nl

Retouradres:

cupsenbeans.nl

Vrijewade 16

3439 PB Nieuwegein 

Bij cupsenbeans.nl staat u als klant centraal! Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. 


cupsenbeans.nl streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer


Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.  


U kunt u ons bereiken via:

Telefonisch van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op het nummer +31 (0)85 6000 555. of per e-mail: contact@cupsenbeans.nl. Of maak gebruik van ons contactformulier 

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen je bestelling te annuleren. Als je dat niet wilt, hoef je daar geen reden voor op te geven. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij (of een door jouw aangewezen derde die niet de vervoerder is) het product in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht in werking te laten treden moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Klinkt ingewikkeld, maar dat valt reuze mee. We hebben een modelformulier voor herroeping voor je gemaakt om te gebruiken (zie onderaan), al ben je daar niet toe verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven is het genoeg om je mededeling omtrent het uitoefenen ervan te verzenden voordat de herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken. De snelste manier om dat te doen is gewoon ons eigen retourformulier.


Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (maar met uitzondering van eventuele extra kosten omdat je hebt gekozen iets anders dan de ons geboden goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. 


Als je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, worden de kosten voor heenzending niet teruggestort. We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. We mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggestuurd.


Je dient de producten in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te sturen of overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Directe kosten van het terugzenden van je bestelling zijn voor eigen rekening.


Dit is ons retouradres:


Cupsenbeans.nl

T.a.v. Afdeling retouren

Vrijewade 16

3439 PB Nieuwegein

email: contact@cupsenbeans.nl


Modelformulier voor herroeping


(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen).


U kunt dit formulier meteen naar ons mailen of per post naar ons versturen. Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen om het product terug te sturen.


Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wilt houden) en daardoor ontstaat schade aan het product, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is.


Aan: [ naam ondernemer]

[ geografisch adres ondernemer]

[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]


Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroept/herroepen*


Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

[Naam consumenten(en)]

[Adres consument(en)]

[Handtekening consument(en)] 


(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.