Klantenservice email
Klantenservice
+31 (0)781 00 31
Indien u niet het antwoord kunt vinden dat u zoek, stuurt u dan een mail naar contact@kortingopjekoffie.nl
cupsenbeans.nl werkt met voordeel bundels. Wij hebben voor u de meest voordelige bundels gemaakt. Hoe meer items in een bundel, hoe lager de prijs per item. U kunt producten uiteraard ook per stuk bestellen, zodat u zelf kunt bepalen hoeveel stuks u wilt als het aantal niet overeenkomt met een bundel. U bent daardoor niet gebonden aan een bepaald aantal stuks.
Selecteer de bundel die u wenst en voer het aantal bundels in dat u wenst. Plaats deze in de winkelmand en reken af of winkel nog even verder.
Heeft u een cupsenbeans cadeau- of waardebon ontvangen?
Deze kunt u verzilveren door de kortingscode in te voeren in uw winkelwagen. Ga naar uw winkelwagen en vul de code in het daarvoor bestemde vak. Klik in uw winkelwagen op "voeg toe". U ziet nu dat de korting verwerkt is.
Lukt het niet om een code of bon te verzilveren, controleer dan:
U kunt maximaal één kortingscode gebruiken per transactie. Het is dus niet mogelijk om meerdere kortingscodes toe te passen danwel in combinatie te gebruiken met een door cupsenbeans .nl aangeboden kortingsactie op de site. Indien bijvoorbeeld een 100% korting op een product wordt aangeboden op de site en u gebruik maakt van deze aanbieding, dan is het niet mogelijk om een extra kortingscode toe te laten passen.
Het is ook mogelijk om als gast te bestellen. U volgt de stappen voor het afronden van uw bestelling. Uiteraard dient u wel uw gegevens op te geven waar we uw bestelling heen sturen. De optie om een account aan te maken, laat u in dat geval leeg.
Het aanmaken van een account heeft wel voor u. Zo kunt u uw eerdere bestellingen terug zien en deze weer eenvoudig opnieuw bestellen.
Mijn Koffie account is een persoonlijke omgeving. Je regelt hier zelf je zaken. Met één druk op de knop kun je bijvoorbeeld:
En er is meer! Log snel in via het inlogformulier om toegang te krijgen tot jouw pagina.
Bestellen is heel eenvoudig via onze website.
Stap 4 – Kies uw betaalmethode
Stap 5 – Rond uw bestelling af
Succes en alvast bedankt voor uw bestelling!
U kunt een bestelling die u eerder gedaan heeft, eenvoudig opnieuw bestellen. Hiervoor logt u in op MijnKoffie account. Daar selecteer u de order en kiest voor herplaatsen. U kunt de order eventueel nog aanpassen aan uw wensen.
Het is niet mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Wij werken uitsluitend met verzending in samenwerking met PostNL.
Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat u zo snel mogelijk van uw koffie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 085 - 6000 555 of stuur een email naar contact@cupsenbeans.nl.
Voor levering in Nederland en België kunt u vrij van verzendkosten bestellen mits het orderbedrag € 35,- is. Is uw order bedrag lager, dan betaalt u verzendkosten. Deze bedragen € 4,99 voor verzending in Nederland en € 6,99 voor België.
Voor levering naar Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje en Zweden bedragen de verzendkosten € 19,50. Voor levering naar de overige Europese landen bedragen de verzendkosten € 25,00
Het kan voorkomen dat de site aangeeft dat een bundel op voorraad is, maar dat niet uw volledige bestelling in één keer geleverd kan worden. Dat is uiteraard erg vervelend. In dat geval zullen wij de nalevering op onze kosten verzorgen. Veel van onze producten zijn weer snel op voorraad om versheid te garanderen.
Indien een product niet voorradig is, kunt u deze evengoed bestellen als pre-order. Zodra het verse product dan binnen is, wordt deze direct uitgeleverd. Wij zullen u informeren over de verwachtte levertijd. U kunt eventueel een alternatief product kiezen of uw bestelling annuleren indien de levertijd te lang duurt voor u.
Ja, alle prijzen zijn inclusief btw tenzij anders vermeld. Voor koffie en thee is het laag btw tarief van toepassing.
Nadat u uw bestelling heeft afgerond en de bestelling in ons magazijn is verwerkt, ontvangt u een email met een track&trace code van PostNL. Met deze code kunt u de levering van uw bestelling volgen.
Indien u niet aanwezig bent als het pakket wordt bezorgd, zal PostNL deze bij de buren aanbieden. U ontvangt dan een bericht dat het pakket is afgeleverd en op welk adres.
Cupsenbeans.nl biedt diverse mogelijkheden om uw bestelling te betalen:
Indien u beschikt over een kortingscode, kunt deze op eind bij de checkout invoeren in een daarvoor bestemde locatie. De voorwaarden voor het gebruik van een code zijn:
Indien u vragen heeft over een code, neemt u dan contact op met ons.
Wil je een factuur van je bestelling ontvangen? Stuur een mail naar contact@cupsenbeans.nl en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk je factuur ontvangt.
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en uw bestelling is in ons magazijn vewerkt, ontvangt u een link met een track&trace code van PostNL. Deze kunt u hier volgen.
Indien er niemand aanwezig op het moment dat het pakket wordt aangeboden op het door u opgegeven aflever adres, zal het pakket in eerste instantie bij de buren worden aangeboden. Indien de buren het pakket niet aannemen, zal het pakket bij een PostNL afleverpunt worden achtergelaten. U ontvangt hierover dan bericht.
cupsenbeans.nl werkt samen met PostNL voor de bezorging van uw bestelling. U kunt uw bestelling nog tot uiterlijk 22.00 uur op werkdagen aan ons doorgeven om nog dezelfde dag verstuurd te worden. PostNL streeft naar volgende dag levering, maar vanwege drukte bij PostNL kan dit niet worden gegarandeerd. U ontvangt een track&trace code om uw zending te volgen.
Hoewel wij onze uiterste best doen om uw bestelling tijdig en op een correcte wijze bij u thuis af te leveren, kan er wel eens wat fout gaan. Heeft u desondanks de verkeerde koffie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk de juiste koffie in huis heeft.
Wij leveren uw koffie in heel Europa. Let wel op de verschillende verzendtarieven. Uitsluitend voor levering in Nederland en België hanteren wij franco levering bedragen van respectievelijk € 35,- en € 50,-. Voor alle overige landen wordt ten alle tijde verzendkosten in rekening gebracht.
Voor levering naar Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje en Zweden bedragen de verzendkosten € 19,50. Voor levering naar de overige Europese landen bedragen de verzendkosten € 25,00
Ben je niet tevreden over een van onze producten of is iets toch niet naar wens? Dat vinden wij uiteraard erg jammer, maar is geen probleem! We hanteren een niet goed, geld terug-garantie. Daarmee kun je de bestelling retourneren en je geld terug ontvangen. Zelfs als de verpakking al geopend is. Hoe dat werkt? Dat lees je hieronder.
Hoe retourneer ik?
cupsenbeans.nl
Vrijewade 16
3439 16 Nieuwegein
Wat zijn de voorwaarden?
Retourneren mag binnen maximaal 14 dagen nadat je je bestelling ontvangen hebt. Er mag niet meer dan 5% uit een koffie- of theeverpakking gehaald zijn om een volledige vergoeding te ontvangen. Wij beschouwen 5% (5-10 koppen koffie/thee) als voldoende hoeveelheid om het product te beoordelen - de geretourneerde verpakking(en) worden nadat we ze ontvangen hebben gewogen. Indien de hoeveelheid uit de verpakking hoger is dan de 5%, dan heeft u geen recht meer op een vergoeding. Ongeopende verpakkingen worden volledig vergoed. Indien u slechts een deel van uw totale bestelling retour stuurt, dan worden de eventuele kosten die voor levering in rekening zijn gebracht niet teruggestort.
Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie."
Verzendkosten retourneren
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourneren kan alleen als je een bestelling hebt geplaatst via de website cupsenbeans.nl
Het is mogelijk om de gehele bundel te retourneren.
Hoe retourneer ik?
Wat zijn de voorwaarden?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
Er mag niet meer dan 5% uit een koffie- of theeverpakking gehaald zijn om een volledige vergoeding te ontvangen. Wij beschouwen 5% (5-10 koppen koffie/thee) als voldoende hoeveelheid om het product te beoordelen - de geretourneerde verpakking(en) worden nadat we ze ontvangen hebben gewogen. Indien de hoeveelheid uit de verpakking hoger is dan de 5%, dan heeft u geen recht meer op een vergoeding. Ongeopende verpakkingen worden volledig vergoed. Indien u slechts een deel van uw totale bestelling retour stuurt, dan worden de eventuele kosten die voor levering in rekening zijn gebracht niet teruggestort.
Verzendkosten retourneren
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourneren kan alleen als je een bestelling hebt geplaatst via de website cupsenbeans.nl
Retour adres:
cupsenbeans.nl
Vrijewade 16
3439 PB Nieuwegein
Is het mogelijk om slechts één of een paar producten te retourneren van een bundel? Ja dat is mogelijk alleen indien het product beschadigd is aangekomen of over de houdbaarheid datum is. Het is niet mogelijk om slechts één item van een bundel te retourneren indien de koffie niet naar uw smaak is. Bijvoorbeeld in de situatie dat u een proefpakket heeft besteld met 4 verschillende soorten koffies.
Hoe retourneer ik?
Wat zijn de voorwaarden?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
Er mag niet meer dan 5% uit een koffie- of theeverpakking gehaald zijn om een volledige vergoeding te ontvangen. Wij beschouwen 5% (5-10 koppen koffie/thee) als voldoende hoeveelheid om het product te beoordelen - de geretourneerde verpakking(en) worden nadat we ze ontvangen hebben gewogen. Indien de hoeveelheid uit de verpakking hoger is dan de 5%, dan heeft u geen recht meer op een vergoeding. Ongeopende verpakkingen worden volledig vergoed. Indien u slechts een deel van uw totale bestelling retour stuurt, dan worden de eventuele kosten die voor levering in rekening zijn gebracht niet teruggestort.
Verzendkosten retourneren
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourneren kan alleen als je een bestelling hebt geplaatst via de website kortingopjekoffie.nl
Retouradres:
cupsenbeans.nl
Vrijewade 16
3439 PB Nieuwegein
Bij cupsenbeans.nl staat u als klant centraal! Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
cupsenbeans.nl streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer .
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
U kunt u ons bereiken via:
Telefonisch van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op het nummer +31 (0)85 6000 555. of per e-mail: contact@cupsenbeans.nl. Of maak gebruik van ons contactformulier
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen je bestelling te annuleren. Als je dat niet wilt, hoef je daar geen reden voor op te geven. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij (of een door jouw aangewezen derde die niet de vervoerder is) het product in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht in werking te laten treden moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Klinkt ingewikkeld, maar dat valt reuze mee. We hebben een modelformulier voor herroeping voor je gemaakt om te gebruiken (zie onderaan), al ben je daar niet toe verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven is het genoeg om je mededeling omtrent het uitoefenen ervan te verzenden voordat de herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken. De snelste manier om dat te doen is gewoon ons eigen retourformulier.
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (maar met uitzondering van eventuele extra kosten omdat je hebt gekozen iets anders dan de ons geboden goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Als je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, worden de kosten voor heenzending niet teruggestort. We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. We mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggestuurd.
Je dient de producten in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te sturen of overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Directe kosten van het terugzenden van je bestelling zijn voor eigen rekening.
Dit is ons retouradres:
Cupsenbeans.nl
T.a.v. Afdeling retouren
Vrijewade 16
3439 PB Nieuwegein
email: contact@cupsenbeans.nl
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen).
U kunt dit formulier meteen naar ons mailen of per post naar ons versturen. Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen om het product terug te sturen.
Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wilt houden) en daardoor ontstaat schade aan het product, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel ook mogelijk is.
Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
[Naam consumenten(en)]
[Adres consument(en)]
[Handtekening consument(en)]
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.